Fler bilder


Felicia & Dennis ❤️

SodadeBoaVista- vilken fin restaurang 

En dag hjälpte vi Natalino och Ismael att skörda Zuccini.

Många plantor - runt 300 st skulle jag tro.


Kusinbarn - Maura på nyårsafton.

Stränder

Pleras bil som vi hyrde

Jodå ,Kevin drack också drinkar.

Dennis - nästa gång han åker hit ska han ha lärt sig lite kreol säger han. Kul att han vill åka tillbaka.

Ervatao 


Paulo min fina kompis. Jag pratar svenska å han svarar på sitt sätt.
Vi har alltid roligt tillsammans. 

Najs i väntan på Felicia Dennis och Cornelia 

Natalino och hans mamma

Cornelia och Maria 

Att krama Maria är som att få hennes livsberättelse.
Kramen är varm och innerlig. Ordlös men innehållsrik.

Maracucha - passionsfrukt.

Bruna - hon har hängt m oss på kvällarna 💕

Kevin i öknen

Felicia och Gabriel. Han är Ornelas son.
En riktig liten spjuver.

Balancia - vattenmelon. Natalino odlar det.

Cornelia 

Amsterdam airport 

Hej då vi ses i Sverige. Kevin och jag tog in på hotel. De andra hängde kvar på flygplatsen. Deras flight hem gick före vår och de behövde inte hämta ut någon väska som jag var tvungen att göra.

Sockerrör är gott att gnaga på

Kokosnötter fr Ervatao


Hejdå lunch på Manson , osäker på stavningen, m Joana Fatma Chin och Sandro

Cabrit ,getkilling stod på menyn. Det åt jag. Mums 



Resan började m lunch här så det kändes gott att avsluta där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback