Bilder fr de andra


Jag på flaket. Tycker om den här bilden.

Druckit drinkar å den runda magen bjuder jag på 

Försökt fota oss tillsammans varje dag.
Roligt att ha bilder på oss alla.

Döttrarna och jag.

Killarna fiskar å vi fotar 😅

Kusinbarnet Gerson m Dennis.
Såå roligt att prata m honom. Han e så fin.

Viktigt att fota sig m oss tre. Tjejerna var hemma. Vi tog en flaska vin på Loja.


Han jobbar på hotell i SalRei. 
Önskar han kunde komma hit till Sverige.

Svärsonen och jag tog en drink.

Fotosession m Cornelia på stranden i SalRei 

Älskar att få fota henne 

Turistade. Såg det strandade skeppet.

Besökte deserto Viana gör första gången 


Gav några italienare skjuts. Det uppskattade de och bjöd oss på dryck vid öknen.


Skeppet.

Dessa vågor.

Kevin - vilken fantastisk människa du är ❤️
Kört oss runt på ön m säker hand.

Våra ringar jag hade beställt till oss.

Felicia du fina dotter ❤️ på CaTina på huvudgatan i Fundo.

Cornelia min fina dotter ❤️

Svärson av bästa slag.

Joana flög m oss ner men är nu kvar ett tag till.

De här två e så fina 💕

Nästa års bild till almanackan ❤️😅

En död sköldpadda

Amsterdam på väg hem
 Flygplatsen på BoaVista på bägen hem.
 Underbara Felicia ❤️

Kevin försökte sig på en bakåtvolt i öknen. Gick så där ..faceplant.

Kravlade mig upp på sanddynorna.
Min favoritklänning är på som alltid.

Felicia.

SodadeBoaVista- vilken restaurang. Vilken miljö!
Vilken mat och bästa sällskapet ❤️


Huset e städat. Väskorna packade.
En sista skål och TACK för en underbar semester!

Badkillen Kevin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback