Bästa kusin Mia

Bjöd in till middag och musikal!

Ett härligt gäng. Jag blev hämtad av moster och morbror.
Lyxigt. 
Mias svärföräldrar var där. En kusin till Fredrik och två vänner till Mia.
Maten var såå god. Torsk m romsås. Sallad. Potatis.
Vin.
Härliga samtal. 
Jag hade köpt blommor och bubbel till Mia som fyllde 50 i dec. Omöjligt att ta in - hon ser ff ut som när hon var 25.
Hon e en klok kvinna. Sveriges bästa skolsköterska.
Varm. Innerlig.
Älskar våra samtal. Hon har backat å stöttat.mog otaliga gånger.
Hon fick en dag m The Tomars. Ligga i soffan å bli ompysslad.

Jag fick också en present. Happy Socks.
Mia hade kollat upp våra favoritefterrätter 
Pinnochiotårta.
Morotskaka.
Tuttifrutti godis
Ostar.
Så rolig ide. Och gott.


Här är ensamblen. Fredrik spelar viola å står näst längst till vänster.

En "musikal" om ensamhet. 
Fin musik.
Blev körd hem också.
En härlig eftermiddag & kväll. ❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bettan ♥️♥️♥️ Tack min finaste kusin för att du var med. Underbar kväll på alla sätt 💛

2023-01-30 @ 07:43:38
Postat av: Anonym

Bettan ♥️♥️♥️ Tack min finaste kusin för att du var med. Underbar kväll på alla sätt 💛

2023-01-30 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback