Vardagar

Timmar blir till dagar. Jobb. Distans å på plats. Middagar som ska lagas. Ätas.
Rasta Millie.
Träffa barnen och vänner. Lyssna på bok.
Leva. Livet. Underbart.

 God pizzor på MoccaDeli i Örebro där jag var på kurs förra veckan. 
Tolkning i psykiatrin.
Träffade Marie P min kursare. Prata ikapp. Så roligt. Vid nästa tillfälle ska AnnaLena också vara m på.vår reunion.
Blir i mars.

Wow vilken go drink ! Nelita bjöd mig på drink och bio.
Magic Mike The last tease.
Den var okej, tvåan var bättre 🙈
På väg till tolkcentralen, äta lite tårta som vi fått av vår tidigare verksamhetschef.
Uppdrag. 
Hämta upp en kostym på Zara som jag hoppas passar. Tänker ha den nästa vecka i Italien.
Åker på måndag. EU projekt. Ser jag fram emot.
Spänmande. Kul. Möta kollegor.
Mat. Vin. 
Det ska bli skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback