Ooops

Time flies. Dagarna går å blir till veckor. 

 Millie har varit här å myst.
 Julbord på jobbet. All mat från Malins skafferi.
Såå gott. 

Millie, gosbollen.

 Cornelia serverade mig god frukost på min födelsedag. ❤️🥳

Jag hade bokat klipptid hos Fatosh på min födelsedag. Blev bortskämd. 💕


Jag har haft luft i systemet på jobbsidan - då passar jag gärna Millie. Här i sandhögen.
On top of the world.

Marie bjöd på kvällsmat. Så gott 😋


Kvällspromenader m Cornelia och Millie. 

I år har jag inte pyntat men min vackra stjärna har fått komma ut. Den e så fin speciellt när det är snö ute.



Plötsligt var han hemma ❤️ och han lurade skjortan av mig. Jag trodde jag skulle hämta honom mitt i natten men tji plötsligt stod han i hallen.
Millie var konfunderad men till sist fattade hon att det verkligen var han.

Vi hade lagt oss Millie å jag. De var ute på galej, firade sin pappa som fyllde 60 år.
Sen kom de hit m donkenmat. Lycka att ha alla hemma igen ❤️



 Julafton firade vi hos Cornelia 💕 Felicia och Dennis var hos hans föräldrar.
Cornelia har en vacker gran 🎄
 Vi öppnade inte alla klappar. Jag fick make up speglar - precis som jag önskat mig.
 God mat åt vi.

Somliga somnade...Jag hade beredskap och preciiis kl 15 på julafton ringde mobilen !
Jag kopplade upp å körde digitalt.
Haft en hel del påringningar under julhelgen.

 Nyduschad Kevin kollar att deon gör sitt jobb 😅
 Denna entertainer 
 Cornelia dukade upp julbordet 🥰
 Och fler klappar lades under granen.

Millie satt på en egen stol - klart hon ska vara med.






 
Julkort togs ❤️




Halvbra skärpa men kul hade vi eller ja Kevin...


💕🤣

Fick bästa julklappen - almanackan m stort A.

 Inte helt lätt att fixa bilden när man är i 2 olika länder.
Har olika tider. De e grymt duktiga, fantasifulla och jäkligt roliga.
Det tisslas å tasslas...
 Breaking TomarNews - som jag skrattade närbjag läste texten.  Preciiis vår humor 🤣
 
 Och en bild på mig på baksidan ! Hon utan hals heter bilden 😅

Almanackan är något jag använder varje dag. Oftast har med mig. Och den betyder kärlek för mig.
Gjord av de absolut bästa som finns - Mina barn ❤️

Beredskapen har rullat på - jag har jobbat på plats och digitalt.
Nu är det 2 pass kvar sen är det klart.

Jag ska idag tvätta å städa. Njuta av dagen.
Kanske blir det middag m barnen ikväll. Imorgon blir det fläsk å potatiskaka tsm.m Åström/Meuller/ Jonsson hos moster o morbror. Mina barn å Dennis ska också med.

Kram på dig å Hoppas din jul blev som du önskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback