Lördag

En lugn start på dagen. Frukost framför nyhetsmorgon. Ljuset e tänt.


 Dagar å promenader m Millie. Försöker hjälpa Cornelia att rasta henne vid lunchtid.

När jag hade beredskap var hon här m mig på dagarna.

 Avokado fr Australien. Såå god

 
Med lite smulad fetaost på 😋

God fika på tolkuppdrag. 


 Innan snön kom fixade jag på balkongen.
Tvättade fönster. Städade bakom, under & över.

StoraGrå har besiktats, lagats o godkänts.
Äääälskar StoraGrå ❤️
Tack Marie för skjuts till Hällesåker å verkstan.



Varit hundvakt åt söta Mono. Han e såå gullig.



Millie å han e bästa kompisar.

 Nyköpt jacka.

Vackra Göteborg 

Lite snö har vi fått.


Fina grannarna kom m nybakat. Ermian m mamma Sofie.
Smakade så gott.


Träffat min guddotter och hennes föräldrar. En underbar dag.
 Chokladkalendrar till barnen.


Stjärnan är uppe å tänd. Mysigt 😍

Idag ska jag på Hellmans Drengar m vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback