Sista dagarna på semestern

Den har regnat bort. Jag har saknat sol. Strand. Hav. Bad.




Millie njuter 💞


Millie var hos Marie och Adrian i fredags. Hon vägrade gå när hon fick syn på väskan.

Jag spenderade kvällen hos Ditte tsm m Björg.
Djungelmammorna.





Var hos syrran och Perra. SysterYster å jag gick igenom en del papper efter mamma.


Morfar Hilding.
Mormor Viola.
Moster Ann.



Bjuder på detta gapskratt - jag i mammas glasögon!
🤣🤣🤣


Plockade lite kantareller 💞




Millie låg i soffan. 

 Middag hos Lotta


Alltså de här tre e fan bäst ! På alla sätt ❤️❤️❤️

 Mango njuter på balkongen 


En sväng till Felicia och Dennis- vi lagade middagar. Inte enkelt för Felicia att rodda kastruller med en hand.
Idag tisdag = jobba !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback