Turkiet

Galet trött efter festen flög jag till Istanbul för att byta flight mot Izmir.
Mötte upp Eleonor på flygplatsen. Taxi till hotellet Karaca.
Översta våningen. Egen takterrass.
Jag ramlade i söng å sov som en stock hela natten. 


Flygbussen till Landvetter. 

Jag hann köpa en dricka å lite snacks innan planet lyfte. 
Jag var stressad då det tog en timma att köa till säkerhetskontrollen men jag hann min flight. 

God mat.

Högt över molnen e himlen alltid blå. 

Efterrätt - baklava.
.
Vår gata.

En av de äldsta moskeerna i Izmir.
Eleonor och jag vid havet.

Hotelfrukost.

Där uppe, överst bor jag.

Det kända klocktornet. En mötesplats.

Projektet. 
 Kockar. Studenter. Tolkar.
 Filmare 

 

Turkiskt kaffe - paus i Kemeralti. Marknaden.


Kommer mera.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback