Mmm påsken ändå

Bästa storhelgen - inte så många "måsten"
Mer njut.
Jag kom ju hem fr Turkiet typ 06 på ångfredagen. Jag var trött efter den resan hem så fredagen var mest sova, äta å vila lite till.
Möttes av detta när jag kom hem.

Godis och ett par härliga byxor som jag tittat på länge. 
Galet härliga 🥰
Tack Cornelia ❤️
Jag hade köpt skor till barnen Nike Airforce1.
Jag lyckades få med dem hem. Rullade mina kläder ocj fyllde skorna innan jag la dem i väskan. I handbagaget hade jag 2 par.


Detta är Kevins skor. Cornelia fick svarta och Felicia och Dennis fick vita.
I år fick inte påskäggen komma upp fr källaren - första gången på alla år.
Jaja det är okej.
Vi, döttrarna och jag samt Millie, tog en sväng. Det köptes balkongkrukor, blommor, mat och lite annat.

Någon fick åka i en korg.
Vi lagade mat tsm.


Vi valde bara det göttigaste. Det vi gillar.

Vi åt. Kollade på film.
Kevin var i Sälen m vänner å åkte skidor. Dennis i Kalmar för att se Blåvitt, som förlorade.
Han och polarna hade lånat StoraGrå. 
Mysigt att vara m döttrarna.
Kevin ringde på fejstime.
Ny arbetsveckan som blir 4 dagar. Uppdrag hemifrån. Och på plats.
Bilkörning tsm m fin kollega.
Idag loggar jag in på beredskap. 
Önskar dig en fi  fredag & helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback