Hemlighetsmakeri

Det började för ett bra tag sen. Fixande av överraskningsfest för Cornelia 🥳
Felicia och Kevin skapade fb event och nära vänner grupp på insta.
Lokal bokades.
Kevin och Mange körde till Tyskland för att bunkra alkohol.
DJ Alfa bokades. Partyprylar köptes. Glas, snacks mm.
Blanddricka kom Jörgen med.
Kevin messade m fotografMartin som kom till festen.
Ljudanläggning hyrdes. 
Mycket att fixa å trixa med. Och allt i hemlighet.
Sååå kul.
Dagen kom. Jag åkte m Marie till MIO för att köra hem Majkens nya säng.
Hugo var m Kevin å fixade ljudet. Felicia och Dennis fixade dekor tillsammans m Soran.
Jag åkte hem men sen blev jag tvungen att åka till ICA vilket iofs var sant. Jag skulle handla frysta lingon och gula ärtor som skulle m till Turkiet.
Köpte även partyis, frysta jordgubbar å lite annat.

Cornelia själv var lyckligt ovetande. Hon skulle äta på Manana m Linnea och Nathalie.
Jag hade fixat hundvakt till Millie, hon var hos sin kompis Mono.
När Cornelia åkte till stan slängde jag mig in i duschen å sen piffade jag mig. Den gröna kostymen åkte på.
Mooot lokalen. Hämta en ismaskin.
Stämningen var laddad.
De första gästerna kom. Elin och hennes kille Elias som hade kommit ner från Gävle.
Alla dessa underbara vänner som kom. Så roligt att så många ville fira Cornelia 🥳🥰
Till sist kom festföremålet och hon blev såå glad!
Sen började festen på riktigt- det dansades hela natten lång. 
 Victor somnade..
 Victor Mange och Cornelia 
 Kevin Sussi & Herman
 Cornelia och Mia
 Lotta och Cornelia 
 I väntan på Cornelia 

 Ismaskin

Ballonger ballonger och mer ballonger 

Ja men precis så 😅🥰

Beerpongbord


Baren 


Bästa StädSoran och Kevin.


DjAlfa och Sussi


Sara Maria och jag

Lite oklart varför Maria har Cornelias bh på sig 😅😅

Vi friterade pastell som vi gjort hemma hos Felicia och Dennis. 
De fick högt betyg.
Oh vilken härlig fest!
Niki du fantastiska som dammsög hela lokalen innan vi gick hem. Toaletter städade jag.
Felicia tog köket. Vi sopade utomhus. Samlade ihop alla burkar å flaskor.
Mycket var klart när vi stängde å låste vid 04ish.
Sussi tog en taxi hem. Kevin en promenad. Jag som varit nykter fyllde bilen m glada människor å körde till MacDonalds vid Ramberget. De var hungriga.
Åkte sista biten hem. Fick i mig några pommes innan jag ställde klockan på 07 och somnade på soffan.
07:58 gick bussen mot stan. Byte till flygbussen och vidare till Landvetter.
Galet trött men så lycklig. Uppfyld av kärlek fr mina barns alla vänner och några släktingar.
Jag fick höra så många fina ord om mina barn  deras vänner gjorde mig rörd.
Men det är också sant - Jag är lyckligt lottad som har tre helt fantastiska underbara omtänksamma barn.
Och denna kväll gavs det så mycket kärlek till lillasyster - storasyskonen ville verkligen fira henne m dunder och brak.
Tack för att jag fick vara med ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback