Avtackning av barnens förskolefröken

Inger Marsell - en förskollelärare i världsklass!
Våra barn gick på föräldrakooperativet Djungeln.
Felicia började i augusti 1996 . Kevin 1997 på hösten. Cornelia 1999 i augusti.
Vilka fina år de fick. De övriga i personalgruppen var fantastiska.
Gamla Inger. Marie. Lotta. Alexander. Sandra. Tove.
Det fanns alltid en famn att krypa in i. Ett knä att sitta i.
Lek och lärande. Utflykter.
Barnen trivdes. 
Vi föräldrar jobbade i olika grupper. Vi fick platsen för Felicia på ett villkor och det var att jag blev köansvarig.
Absolut svarade jag.
Jag var ordförande under ett par tre år.
Det var städveckor. Städdagar. Styrelsemöten.
Kräftskivor. Luciatåg. Bokcirklar.
Jobb men mest kul.
Inger gick i pension och överraskades av kalas! Nya och gamla Djungelbarn m föräldrar och syskon.
Mina älskade barn hade specialtröjorna på sig och gav Inger plats 1 i kön till Djungelns äldreboende ❤️

Det fikades. Åts mat. Dracks bubbel 
 Ingers köplats !

Fröken Marie kramas m Kevin.

Erik och Cecilia.

Alexander och Alicia. 
 Stor Filip kramar Inger.

Felicia kramar om Inger. Felicia jobbade 1 1/2 år på sin gamla förskola. Tillsammans m Inger .
 Inger kunde inte hålla tillbaka tårarna.

Så mycket mina barn har fått av Djungeln.

 Fina unga vuxna Djungelbarn.


Inger - tack för allt du gett mina barn ❤️❤️❤️❤️

En fin fredagskväll i juni 2022.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback