Helgen

Lördag - långsam frukost. Rastade Millie innan jag mötte upp bästa Lotta i Haga. Promenad m prat och kaffe.
Hem för att äta lunch. Piffa innan uppdrag.
Tog en promenad mot platsen jag skulle tolka på. Biss sista biten.
Jobb fr 16 - 23 ! Puh !! Kul. Fint. Vackert. Kollegor.
Tog en promenad m MariaT hemåt. Cornelia häntade upp oss å körde först Maria hem å sen mig.
Millie hade varit hos Felicia på kvällen så de mötte upp oss.
Hem och stupade i säng.

Söndagen var ganska lugn. Promenader. Matade MusåBus då mattarna var i Värmland.
Måndag - Cornelia cyklade till jobbet men ringde mig. Styrstången hade gått rätt av på cykeln!! Ren tur att hon inte skadade sig. Kunde blivit otäckt.
Vi hämtade upp henne å cykeln. Körde henne till jobbet.
Hem för att själv jobba. For lite runt stan.
Hemma vid 16.
Vi hämtade Cornelia från jobbet kl 17.
Någon väntade ivrigt.


Hon vet att Cornelia är på väg.
Hem. Åt stekt palt till middag innan jag åkte till tolkcentral för att jobba lite till.
Övertid.
Hemma sent. Somnade ögona böj.
Idag tisdag ska vi efter jobbet titta på en cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback