22 000 steg senare

Hade Kevin och jag promenerat klart.
Vi skulle ta oss till Dennis match men den blev inställd för motståndarlaget kom inte in i hallen!
Surte vann på wo. 
Kevin och jag styrde om stegen å tog en lååång promenad. Älskar våra samtal. Högt å lågt.
Skratt. Allvar. Vi upptäckte att vi har dålig kondis!
Hemma fixade vi cyklarna eller han gjorde det medans vi andra tre tittade på.
Felicia hade också kommit till oss.
Millie lekte på gräset under tiden.
Nu har vi 2 fungerande cyklar. Jag åkte å köpte mat på Benne pasta. Felicia och Kevin åkte för att kolla badskor att ha på BoaVista när det ska fiskas.
Tvätt gjorde vi också.
En härlig söndag när jag fick umgås med dem jag älskar allra mest - mina barn ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback