Dagar


Mjuk start på dagen.
Älskar levande ljus. Gärna m en svag doft.

Igår fredag var det apt hela dagen. Satt hos Marie.
Handla mat. Köra hem till Kevin som legat sjuk sen de kom hem fr Polen,  Ukraina.
Hem.
Felicia kom.
Vi åt.
Fransar färgades och lyftes.
Vi såg Masked Singers.


Alla borde ha en pälsboll.

Hon ser lite sned ut men bara pälsen som lever sitt eget liv.
Hämtade Felicia.
Till Dogman där vi klpte mat till Millie. Sen fick hon och Cornelia vänta i bilen medans Felicia och jag handlade mat till nästa vecka.
Kevin mötte upp så nu har vi bytt bilar. Lastat ut lådor m kläder som klrts till Björk å Frihet för vidare distribution. 



Nu klipper han sig på Rashids och jag har fått kaffe.


Underbar start på dagen. Umgås m de jag älskar - mina barn. ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback