Det går

Sorgen finns där. Tomma skålar. Inget ljud av tassar.
Ingen att gosa med.
Saknar dig Zigge. Min prins.

Kalas.
Matteo 18 år.


Judiskt nyår.
Här tog jag inga bilder !! Konstigt 🤔
Hattfika 2021.






Lika underbart som alltid - prat och skratt. Allt livets innehåll.
Äääälskar dessa hattfikor.
Tack Nelita för att du ordnar detta.

Kanske har jag haft denna hatt förut men den låg närmst när jag skulle ge mig iväg.
Var på Landvetter först , lämnade av Stefan som varit hos mig hela helgen.
Han har fått vara social i kubik! 
Matilda 10 år.




Emelie firades också. Hon fick alla att pröva diverse breakdans moves. 😂😂😂


Maja 11 år.

Älskar denna bild ❤❤❤


Kalas m tjocka släkten. Härligt.


Tack RoseMarie för den fina blomman. Omtanke. 
Och Kerstin för din kram.
Ni vet vad Zigge betydde för oss.
Väntan ingår i jobbet.

Lördagsmys - vi väntade in vänner.
 

Mina fina fantastiska barn.
Kärlek ❤❤❤



Men va f***n!!
Va betyder den lampan??

Det togs reda på igår. Felkod p400 som nu är åtgärdat.
Tack Dennis som fixade hjälpen m det.

Cykeln har punka. Måste lagas.
Nu funkar bilen igen. Skönt.

Tack fina kusin Mia!
Lyxigt att få matleverans.

Gott blev det 😋
Spännande att höra hur Felicia& Dennis och Kevins mat smakade.
De fick också lådor ❤

Körde mötet i fredags hos Marie. Blev bjuden på både frukost och lunch.

Livet m allt dess innehåll.
Tacksam för all kärlek , omtanke jag har omkring mig.
Vänner.
Kollegor.
Mina barn.
🙏❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback