Mys




Igår överraskade Kevin oss m middag.
Såå gott.
Felicia och Dennis var också där.
Vi köpte med oss kanelbullar.
Mat m prat.
Älskar det.
Idag tisdag ledig. Skönt.


Lämnade böcker till kusin Mia. Hennes döttrar gillar att läsa.

Jag måste köpa nya däck till min cykel. Och cykelkorg.




I lördags var jag på Bravida arena m David.
Maten var god och loungen fylldes m folk.
Härlig stämning.
Häcken - Rosengård. Blev vinst för Häcken.
Men som det regnade var matchen svårspelad. Bollen fastnade i vattnet.





Kul att gå på match.

Ledig även imorgon. Då ska jag till optikern och sen tvätta.
I söndags städade Cornelia och jag så det känns som vi fick flera kvadratmeter mer yta.
Härligt.
Marie sov hos oss i söndags. Hennes lägenhet e klar för visning. Nu hoppas vi på en lyckad försäljning.

Önskar dig en fin vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback