Fortsättning

Söndagmorgon - vi sov länge. Frukost och morgon tv.
Sen for vi till Ramsjön där Stefan har sin stuga.

Eller här ska den nya byggas. Han rev den gamla tidigare i höst.
På udden ska den ligga.

Egen strand.

Is på sjön.

Vi for till Vännäs. Köpte blommor på Stinsen.
Åkte till kyrkogården.


Moster Anns grav.
Vi letade länge och väl efter mormor och morfars grav men vi hittade den inte.
Antingen minns jag inte var den är.
Lr så kunde Stefan och jag inte läsa.
Lr så finns den inte kvar.
Ska ringa kyrkogårdsförvaltningen å kolla.

 Aggbäcken

Tvärån aka Pluppån.

Aggbäcken.
Godaste vattnet.

Kaminen gick varm. Mysfaktor. 
Packade. I arla morgonstund for vi till Umeå.
Stefan flög till Stockholm medans jag tog tåget.
Jag anlände huvudstaden 7 timmar efter honom 😂


Umeå stationshus. 


Vårt vacka land.


Köpte god lunch i Stockholm. 
 Kom hem till denna goding.
Cornelia hade varit själv i 5 dagar m Millie så hon var ganska trött.
Hon sov hela natten medans jag tog gosbollen.

Fina Göteborg. 
Mycket jobb har det varit. Kvällar. Övertid. Fler uppdrag.
På plats.

Fått leverans av godsaker. 
Sylten e to die for god.
Limoncello Spritz ska det bli.


Mamma fick ett batteriljus som lyser om kvällarna.



Hur söööt är hon ?! 

 Fredag på Arken spa m Elinor och Nelita.
Sååå mysigt.
Prat. Mat.
Bad. Bastu. Meditation. 
Avslappning.
Kallbad.
En härlig dag.





Hem.
Senare åkte barnen och jag till Mölnlycke. 
Middag hos moster och morbror.
De hade gjort palt!!





Som vi åt! Paltkoma de luxe.
Millie blev gosad med.
Lördag - jobbade hela dagen.
Kvällen tillbringades i soffan. Felicia var här.
 Vi såg KapVerde vinna VM kvalmatch mot Central Afrikanska republiken.
Det blev vinst !!
Söndag - tvättid 
Frukost.
En sväng till stan m Cornelia och Millie.
Sen blev det innebandy för Millie och mig.







Surte vann matchen ! Dennis fick en assist.
Söndagkväll . Fotboll. Sverige - Spanien.
VMkval.
Förlust.
Idag måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback