Sara

Min fina vän fyllde år. 45 ,väl värt att fira! Hon fyller samma dag som Felicia. Camilla. Och Albin !

Marie, AnneLie och jag överraskade Sara. Vi hade messat m Tomas så han var m på planerna.

Jag mötte upp Marie i stan. Rejäl packning och den klirrade gott ..

Marie bär våra fina #teamunite kassar, fyllda m godsaker.

Mycket att bära.
Mot Kortedala.
Vi packade upp allt gott.
Vi förberedde och fixade.
Sen gick vi mot Utby. Plingade på Saras dörr och sjöng när hon öppnade.
Hon fick tid att byta kläder sen gick vi.
Vi hade en rygga m gosaker. Bubbel, choklad och chips.
 Vi slog oss ner vid ett bord där vi tog oss ett glas. Sara fick ett nutidsquiz att besvara.
Sen promenixade vi hem till Marie igen.
Mer i glasen och sen anslöt AnneLie - hon hade firat systersonen.


Jordgubbsmojito

Mangomojito.
Ser mer ut som slush men gott var det.

Flankstek m potatisbakelse.
Tomat och mozzarella innehäll den också.
Middagen blev så god. Som vi åt!
Sen ägnade vi resten av kvällen till prat, dryck och spel!

SpeakOut
En present fick hon också. En vit blus !

SpeakOut är kul!

Marie skrattade så hon fick träningsvärk i magen!
Partypalmen är på motorsågskonferens - det var min svåraste mening!
Jag hade skavsår på tandköttet dagen efter. 
En helt underbar dag, kväll natt m fina vänner.

Grattis igen Sara - Du min  partner in crime.
💕💕💕


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, tack igen!! Jag hade träningsvärk i både käkar och mage dagen efter. En helt underbar eftermiddag, kväll och natt!! ❤️❤️❤️ #partnerincrime #vänner #överraskaddelux
#teamgirlsunite

2021-03-21 @ 22:20:34
Postat av: Sara

Åh, tack igen!! Jag hade träningsvärk i både käkar och mage dagen efter. En helt underbar eftermiddag, kväll och natt!! ❤️❤️❤️ #partnerincrime #vänner #överraskaddelux
#teamgirlsunite

2021-03-21 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback