Kalas

Utomhus. För Dorian som fyller 4 år idag!
Korvgrillning. Varmt kaffe.
Pulkaåkning.
Mina brorsbarn m familjer. Sååå mysigt.
Prat å skratt.

Dorian m sina Gudfäder.
Kevin.
Och Elvis. Han gjorde sig själv till padrinho.
Doddo kallade han Dorian.
Kevin är hans utvalda gudfar.
Fina killar alla tre.


Böcker om insekter och ...fåglar? Nu har jag glömt.
Paw patrol var populärt. Det hade Kevin köpt.



Kevin åkte m mig hem. Han försöker få liv i min nyckel till bilen, centrallåset.
Lyckades inte.
Jaja vi letar vidare efter felet. 
Han e modig som testar. Duktig. Körde honom till "Jörgen" aka Victor. De skulle ha killkväll.

Här hemma pusslar Cornelia och Olivia.
Jag ligger i sängen m lite godis och ett glas vin.
Ska snart kolla fotboll.

En underbart härlig dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback