Grattis och hurra

Vilken dag, kväll natt vi hade när vi firade Petra på hennes 50årsdag!
Jag och döttrarna flög ner till Malaga. Spenderade ett par dagar där. Strosade runt, shoppade. Njöt av staden.
Bodde bra gjorde vi också i en liten lägenhet. 
Sen tog vi bussen till Marbella.
Nerför kullerstensgator feån busstationen till hotellet.
Sen gick vi ut i den ljumma januaridagen.
Gick längs m stranden. Åt god mat.
Hotellrummet hade mer att önska...men jaja vi kunde iaf sova där fast det var trångt och mörkt.
Jag tog en taxi hem till Petra och Jonas.
I porten in till området träffade jag på några andra gäster.
Det blev en mindre tillställning än planerat då Petra skadade sig illa under nyårshelgen som hon firade i fjällen i Norge.
Hon drog av hela lårmuskeln därav kryckor.
Det var en riktigt otäck olycka. Hon slant när hon skulle rasta sina älskade hundar.
Men kalas blev det om än i mindre skala.
Mat och champagne i överflöd.
Louise hennes syster var där som jag inte sett på många år. Hon har för övrigt pluggat teckenspråk i både Sverige och England. Kanske även i USA?

Vilket firande det blev !
Frampå småtimmarna spelade Jonas gitarr och sjöng.
Han speladw wn gång i tiden bl a i The Gang - de spelade ofta i Göteborg på 80talet, på olika ställen.



Underbart att spendera dagar m mina döttrar i Spanien.
Vi avslutade resan på ett fint hotell i Malaga.
De hade ett spa på översta våningen där vi gottade oss.
När corona är över ska jag hälsa på Petra och Jonas igen.
I deras villa de köpt och renoverat så fint i Marbella.

Klara Wilhelmina fyller 20 år idag ! 🎉🎉🎉

Hon är dotter till min kusin Klas.
Bilden är från hennes student i våras. Hon har gjort lumpen och sen väntar plugg i Umeå.
En fin tjej som bl a älskar dans.
Önskar Dig en fin dag Klara!

Idag fredag.
Apt som jag kör hemma hos Pia. Eva kommer dit. 
Streamad begravning kl 14.
Jobb ikväll, på plats, tillsammans med Eva.
Det ser jag fram emot.
Varför e jag vaken kl 05? Jo för att Zigge ville ut kl 04!

Ska se om jag kan somna om en stund innan dagen drar igång på riktigt. 
Ha en fin dag och trevlig helg önskar jag Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback