Gårdagen

Jag klev upp före f*n igår. Första uppdraget kl 05:30!
Liite tiiidigt.
Men jag kom upp och tolkhjärnan kopplade på.
Hem. Frukost.
Kevin hämtade upp mig vid 11. Mot stan.
Han har problem m sitt knä. Du kanske minns att han skadade sig i Hemsedal för snart 2 år sen.
Nu när han har börjat springa får han ont.
Rehabshopen hade flyttat till Askim. Snopet. Apoteket hade dock vanliga skydd.
Han köpte ett, åkte hem och jag gick till tc.
Sushi till lunch.
Skrivuppdrag m Jenny. Kul men mpnga långa krångliga ord men kul.
Hem.
Handlade på vägen.
Rastade zigge.
Packade upp matvarorna. Hade redan på morgonen städat ur kylen. Diskat lådorna för grönsaker och frukt.
Älskar välfyllt kylskåp.
Lagade mat. Soppa, grönsaker och frikadeller. Och klimp!
Mmmmums!
Vek all tvätt och la undan. Bäddade sängen.
Och ..

Jag fick beställt blommor till fredagens begravning.
Och satt in pengar till Cancerfonden Norrland.
Begravningen blir i stillhet. Jag är m på länk.
Hämtade Cornelia och på vägen dit pratade jag m min syster.
Hem.
Laga mat. Kycklingtacos.
Sen stupade jag i säng.
Idag tisdag, klockan är kvart i 05 och jag har redan rastat Zigge!
Go' morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback