Begravning

Att närvara digitalt.
På distans.
100 mil till kapellet.
I Vännäs.
Pappa, ja inte min biologiska men väl min pappa.
Evert.


Väntar på att det ska börja.


Önskar att jag kunnat se fotot bättre.
Pappa, stor och stark. Lång m rejält handslag.
Bergsprängaren.
Fiskaren.
Dansmannen.
Social.
Pratglad.

Det var fint. Musiken var så han.
Jag fick bilder i huvudet på hur han nu dansar i En stad ovan molnen.
Minnen från barndomen när det dansades till frikyrklig musik.
Nu har han fått sin sista vila.
-17 grader i Vännäs idag men en varm stund framför skärmen.
Saknade dock känslan av att vara i ett kapell.
Jag satt i sovrummet hos Pia min kollega där vi hade APT tillsammans m Eva.


Frukostbuffé ❤
 Uppkopplade.

Avkopplad.

Mycket info. Mycket prat. Mycket teknik.
Nu har jag rastat Zigge.
Snart ska jag rulla. Jobbar ikväll m Eva.

Missar semifinalen i handboll men storebror har lovat hålla mig uppdaterad.
Kram ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback