En dag

 Fredag, hade rastat Zigge tidigt. Somnat om. Vaknade till detta !

Cornelia hade dukat och gjort frukost.
Lyxigt. 

Pannkakor ,mums så gott.
Fixade mig. Åkte och köpte blommor.
Fyra rosor. Fyra färger. En för var och ett av mina barn. Och en för mig.
Christinas begravning.
Lotta och Beas mamma.
Victoria och Johannas mormor.
Jag har känt Christina i 40 år.
Från diagnos till hon lämnade denna jord tog det 3 månader ish.

Musiken var så fin. Så hon.
Newkids tolkning är magisk.

En helt fantastisk präst som höll ett så fint, vackert griftetal.
Lunch på Porter Pelle. 


Vacker plats, Klippan. St Birgittas kapell.
Åkte förbi mammas grav. Hälsade på. Pratade litr. Tände ett ljus. Tankade mammakärlek. 

Kom hem till detta ! ❤

Kärlek . Omtanke.
Älskade Cornelia- Tack ❤ 
En begravning är en urladdning. Tomt. Trött.
Rastade Zigge.
Soffan intogs till jag skulle köra Kevin till en kompis.
Hämta Cornelia på jobbet.
Take away till middag. Lite tv.
Tidigt i säng.
Idag lördag.
Tvätt.
Vinterstudion. 
En snabb sväng till Nelita.
Ikväll ska jag fira Purim.
Önskar dig en fin lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback