Överraskning de luxe

Jag vaknade på min födelsedag till ett stort Grattis av Cornelia. 
Sen plingade det på dörren



Där stod Kevin - sjöng m ljus i handen.
En kram å sen for han till jobbet. 
Felicia ringde å sjöng.
Frukost.
Iväg till jobbet.


På bussen fick jag paket av Marie.
APT m jullunch.
De sjöng för mig. Fick paket av Pia.
Det har jag glömt att fota 🙈





Ett fantastiskt julbord fr Malins skafferi.
Sen åkte jag hem.
Vilade.
Skulle vara hos Kevin halv åtta på middag m Felicia Dennis och Cornelia. 
Han hämtade oss.

 När jag öppnade dörren möttes jag av sång och konfettibomber.
Jag blev helt överraskad. Tagen på sängen. Tårögd.
Finaste vännerna var där.
Mina fantastiska barn hade ordnat detta för mig!
❤❤❤




Jag säger bara WOW 🥰
55 paket !!
Mat och mängder m dryck.
Moët. 🥂
Vilken kväll 💞💞💞
Prat. Skratt. Bubbel.
Och dans.
Underbart !!
Videohälsningar fr när och fjärran.
Och en resa av många fler än de som var med.
Jag är så lyckligt lottad att ha mina fantastiska älskade barn och underbara vänner.
Tack 🙏


Dagen efter låg jag i soffan heeeela dagen!!
Tant var inte pigg...


Present fr Mia Seger.

 Hotellövernattning av Marie och Camilla.
Vi ska på Sparkling i mars 🥂

Underbart kort fr Ulrika m en bild fr 1987.


Joyce hade gjort en tavla till mig.
Jag ääälskar den.
Barnens händer.
 Bubblor fr AnneLie.


Kittad för resan nästa år - fr Eva Lindgren m familj.

Innehållet 💕

Barnens presenter :


 Thailändska lyktor
Läppstift
Spoorks

Godis
 Badbomber
 Ansiktsmask
Vas
 Affirmationskort
Fotmask
Kaffe

 Fina kort
 Choklad att göra go dryck av
Nyckelring
Strumpor
CocaCola

Vin
Elektrisk tändare

Middagar och dagar m barnen. Var för sig. Tillsammans.
Godis
Att ha i chokladen
Hårfärg

Doftljus

Isfacklor
Smink

 Reflexkasse

Tatueringar
Mer godis
 Och en almanacka.
Underbara barn som jag älskar er ❤❤❤

GullUngar 
Kortet m hälsningar fr alla !!

Tack ALLA för en helt underbar magisk kväll/ natt.

Att fylla 55 var sååå skoj!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback