Dagar


Millie väntar på Cornelia. 

Underbara timmar på julLiseberg m Vega och Natalie.
Strosa runt.
Mysigt.
En härligt suddig bild 😂


Vackert och i år var det riktig snö också.

Vi messade Granmannen och fick veta att han var på ingång.
Han hade knappt fått upp 🌲🌲🌲 innan vi köpte en.
 Cornelia bar hem den. Millie undrade vad hon höll på med. Bära ett träd??

Mysigt m snö.


Vi klädde den samtidigt som vi mumsade på goda bullar fr Mohlins.

Nytt för i år är rosetterna.
Klappar ligger redan å väntar.



Ett glas bubbel och choklad fr min chanukka present.

Vad är upp,ner ??

Kusin Mia har fyllt år. Grattis och Hurraaaa! 🎉


Min älskade mamma ❤
14 långa år sen du gick före. En evighet. En kort sekund.
Alltid älskad. Saknad. Aldrig glömd.
Mamma av bästa sort. 
Alla bilder är tagna på vår resa till Sydafrika 2005.
Hon blev förälskade i landet. En fantastisk resa.
Ett minne jag bär med mig i mitt ❤

Min portugisiska kurs. Känner att jag lär mig. Kul.
Messar m några vänner i Fundo. Det är kul.
Ser fram emot nästa resa då jag aktivt får testa mina kunskaper.


Träffat delar av påbyggnadsutbildningen också. Tack Jessica för det.
Så kul. Synd att kvällen var så kort.
Nästa år är det 10 år sen vi blev klara. Då ska vi fira m att resa tillsammans. 
Vart? Vi får se...


En kvällspromenad. 


Idag hade jag en assistent på mitt uppdrag. Hon skötte sig bra.

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback