Vilken middag

Eller kvÀllsmat. Strunt samma, go va den!


Tack Cornelia 💕

Var pĂ„ stan m döttrarna, det provades klĂ€der. Jeans köptes. ÖrhĂ€ngen. Shorts.

Mitt i mackan ringde Kevin. Han var m sin gudfar Stefan pÄ andra LÄnggatan, sÄg blÄvitt förlora och drack sÀkert npn öl.
- Förklara hur Stefan Ä jag e slÀkt!
Min gamla mormor Henny hade en bror Axel.
De fick bÄda barn.
Viola min mormor. Greger Stefans pappa.
De fick ocksÄ barn.
Naida min mamma och Stefan och hans syskon.
Jag föddes . Maja, Stefans dotter.
Kevin & hans systrar kommer vara i samma led som Majas eventuella framtida barn.

Henny         Axel
Viola           Greger
Naida          Stefan
Elisabeth    Maja
Kevin           Framtida Gullungar


Just det Greger e min morbror....
NÀÀÀ inte rent tekniskt men min mamma och han flyttade till Göteborg fr VĂ€sterbottens inland. 
Ingen av dem hade syskon,bÄda ensambarn.
De valde varandra till syskon. DĂ€rmed blev Stefan min kusin liksom hans syskon Klas och Maria "Mia".

LĂ€tt va?!?
Stefan Àr min gudson och han Àr gudfar till Kevin som i sin tur Àr gudfar till Maja.
Lets keep it in the family ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback