Semester

Dagarna går i sakta mak. Vilsamt. Efterlängtat.
Behövligt.

Hittade så fina bilder på barnen när jag var hos min syster.


Vi bodde på Sal ett par nätter.
Pool.
Som de hade längtat och som de badade.


Norsken som vi kallade honom för att han pratade norska- han hade jobbat på norska fartyg. 
Han bjöd in oss eller snarare upp på taket till hans valp.
Lycka att få gulla m den.

Har du någon gång när du tryckt av en bild känt att 
" Där satt den,bilden m stort B" ?
Båda dessa är sådana bilder för mig.

Dessa är tagna m kamera m filmrulle vilket gjorde att jag fick vänta en vecka innan de var framkallade.
Men väl värt väntan. ❤❤❤

Kommentarer
Postat av: El´ena

Jag har nu läst ikapp många inlägg och blir alltid lika glad åt dina inlägg. Hoppas semestern är riktigt bra! KRAM!!!

2021-08-02 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback