Sävvik

M Mia och Marie.
När vi kom var det sol sen blev det molnigt. Sen varmt.
Marie fick vaccinfrossa! Låg under en handduk.

Mia åkte tidigare, hon skulle till vc.
Sen låg vi där och halvfrös...tills 🌞 kom.
Sen kom


En mink ! Jag blev så rädd ,rusade upp. Kände nåt på bsklåret, rumpan, AJ! 
🐝 stucken!
Tur Marie hade en flaska isvatten jag kunde kyla med.
Felicia var på akuten så vi hade sms kontakt.
Röntgat benet.
Det visade sig vara en inflammation ,m vätskeansamling. Medicin fick hon.
Sen kom Kevin, Victor, Hugo och Ljungan.
I båt och på Jetski.
Jag åkte och körde Jetski!! Wow, det var kul.
Ska inte visa nån bild...

V
Ni får se Kevin istället.


Skar mig på havstulpaner också.
Men kul hade vi.
Kom hem.
Rastade Zigge. 
Vilade.
Åkte till katterna.
Hem, ut m Zigge igen.
La mig tidigt.
En intensiv dag men rolig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback