Lördag

Camilla J rullade in vid lunch. Vi åkte till Delsjökolonin där det var loppis.
Något litet fynd fick följa m hem.
Lunch hos Mia S

Så himla god paj! 
Mat m prat i timmar.
Glass och hallon till kaffet.
Mysigt att sitta på Mias fina inglasade balkong.
Hem.
Vi lagade mat, Camilla och jag. Drack bubbel.
Maten blev god.
Rosévin. 
Underbart att sitta på balkongen och tjôta i timmar.
Kaffedrink som blev sååå god.

Rastade Zigge. 
Söndag, go pannkaksfrukost innan vi rullade till Skottskogen och bakluckeloppisen där.
Precis när vi kom fram öppnade himlen sig!!

Utrustade m paraply och regnjackor klarade vi oss.
Hittade blommor till Felicia och Dennis. Penningträd.
Camilla gjorde också fynd.
På vägen hem ringde Felicia- Camilla släppte av mig hemma. 
Bytte bil och åkte till Ullared.
Bara Felicia och jag. 
Hon haltade sig fram m vagnen som stöd.
Vi strosade runt och fyllde vagnen m det vi behövde.
Hon hittade ridkläder vilka hon fick av mig i sommarpresent. 
En liten slagborr fr Ryobi m sladd köpte jag till Kevin.
Mascara. 
Bh.
Skorpor.
Nötter.
Blommor.
Strumpor.
Lökhackare.
Mobilladdare.
Härdat glas till mobilen.
Hårsnoddar.
Ja och lite annat.
Vi lämnade Ullared nöjda och glada.
Mysigt att vara själva, bara hon och jag.
Vi lämnade borren och en flanellskjorta till Kevin innan hon lämnade av mig.
Rastade Zigge. 
Planterade blommorna jag köpt.
Cornelia gjorde tapas.
Vi kollade Chicago Fire. 
En fantastisk lördag & söndag.
Idag måndag, sista semesterveckan. Ny bok.
Zigge e rastad.
Messat de som började jobba idag.
Kaffe i koppen.
Idag ska jag städa. 
Får besök ikväll.

Ha en fin dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback