Helgen

Fredag, åkte till jobbet . Kollade mailen. Tog nästa veckas uppdrag. En hel del att göra.
Jag åkte hem tidigt.
Nej, jag promenerade till Backaplan. Över den nya bron. Den var flack, enklare att gå över.
Mötte Martin fr Unifaun. Han cyklade förbi mig, vände om och stannade mig. Jag hade inte sett honom.
Kul att prata en stund.
Mötte döttrarna på Coop. De handlade inför sitt uppdrag.
Smörgåstårtor och vanliga tårtor till CampingVeteranerna.
De började medan jag åkte för att hämta däcken i Grimbo. Till verkstan - det tog en timma och under tiden promenerade jag.
Hem.
Handräckte döttrarna. 
Fortsätter imorgon.
Kvällen spenderade jag på balkongen m ett glas kall GT rosé m Mia Seger i luren.
Tidig kväll. 
Lördag, m start vid halv ett satte vi igång.
Det visades, blandades. Dekorerades. Piffades.
Jag kom på att pizzakartonger skille funka att transportera dem i.
Fick köpa det på den lokala pizzerian.
Allt blev klart, sååå fina. Hoppad de smakar lika gott.






Här står de å gottar till sig.

Trött prins.

Skål.

De blev såå fina.

Ett  bra team.


Tårtor m fyllning av marsankräm och jordgubbssylt.

Zigge fick mumsa rester.

Klara!


Tur jag har en stor bil.

Det blev succé!
Smörgåstårtorna gick åt i ett nafs.


Felicia och Cornelia fick ett stort tack. Chokladask. 
Och en beställning till nästa år.

Börje.





Papaya. 

Mango.

 Knasbollen.

Papaya vaktar kattgräset.


Havet, sol och bok. Me like.


Felicia kom m fleeera liter blåbär. Gjorde gröt.
Måndag, jobb. Ett uppdrag. Bra start.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback