Söndagen

Frukost m Cornelia. 
Sen var det nyhetsmorgon som bästa sällskap.
Tårar trillade på min kind.
Frida Boisens bok.
Jag antog utmaningen att skicka ett sms till tredje kontakten under F i mobilens kontakter.
Fia.
Skrev ett sms till henne.
Kevin ringde. Jag hämtade honom och vi åt falafelrulle till lunch.
Wieselgrensplatsen har ett hål i väggen ställe.
Goda.
Billiga.
Lite häng här hemma.
Prat om ekonomi.
Körde honom hem å nu ligger hans däck i hans förråd istället för i min bil.










Stora Holm m Eva och Nelita.
Miljön e så fin.
Vacker konst.
Prat.
Fikakorg.
Hämtade Cornelia och vi åkte till Torslanda och familjen Forbes.
Nu har Cornelia fina, kortare, naglar.
Och jag fick en önskelista fr Matilda och Emelie.
Nu får jag åka till leksaksaffären.



Dockor av denna typ.

Idag måndag.
Cornelia sover, hon fick migrän på vägen hem igår kväll.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback