Dagar

Fyllda av aktiviteter. Jobb. Och kalas.
Men mest av kattungar.
Mango och Papaya đŸ˜»đŸ˜»
Och inköp av present.

PÄ Majas önskelista stod dessa.
Klart att vi införskaffade att par.
Skor m hjul i hÀlen.


Med blinkande ledlampor i sulan.
PÄ torsdagskvÀllen var jag hos Felicia och Dennis.
Matlagning.
Lasagne. En vanlig och en vegetarisk.
Tog bussen hem. Ösregn - jag sĂ„g ut som en drĂ€nkt katt.
Fick ha min vÀska som paraply!
Cornelia var pÄ sitt nya jobb i Torslanda och hon hade bilen.
Fredag = jobb.
Hem sen hÀmtade jag upp Felicia och Dennis.
Vi Ă„kte till fam Meuller.
Middag m prat.
Jag blev dÄlig. Magen lÀt som ett ÄskovÀder. Jag höll pÄ att svimma sÄ jag fick lÀgga mig i soffan.

Det var dags att hÀmta hem kattungarna.
Dags för fam Meuller att sÀga hej dÄ efter 12 veckor m dessa gullisar.
Det blev lite rörande.


Lisa. Fredrik. Ellen.


En sista liten gos.

Mia min fina kusin.


Vad hÀnder ? Vad gör ni i buren?

Kullsyskonen stoppade in sina smÄ tassar - som för att vinka hej dÄ.
DÄ fick jag tÄrar i ögonen.

Vi Ă„kte hem. De var ganska lugna. NĂ„t litet pip.
SlÀppte av dem hemma. Hann köra nÄgra hundra meter.
Felicia ringer i panik. Var e nycklarna till lÀgenheten?!
VĂ€nder om.
Letar igenom bilen.
Inga nycklar.
Ringer fam Meuller - inga nycklar.
P.a.n.i.k.
NÄgra telefonsamtal och 20 minuters vÀntan kom rÀddaren i nöden.

 LĂ„ssmeden , ja det kostade en slant men vad göra.
Att inte en granne öppnade en dörr nÀr det borras i svalen vid denna tid e mÀrkligt!
Jaja allt löste sig Ä de smÄ liven klev in i sitt nya hem.
Utforskade. Lekte.


SĂ„g detta pĂ„ tv4 nyhetsmorgon.Hade sett henne pĂ„ en bild pĂ„ instagram - hon e vĂ€n m Kreol.Erica 

Kunde inte hÄlla mig.
Åkte till mina pĂ€lsklingar till barnbarn.

Ljuvliga smĂ„. 


Mango till vĂ€nster.  Papaya till höger.
SĂ„Ă„ fina.
Kevin kom för att gosa.
Vi Ă„t lunch.
Cornelia jobbade.
Galet - de som Àger Allum har bÄde höjt hyrorna och bötfÀllt de affÀrer som följt folkhÀlsomyndighetens rekommendationer om att stÀnga nÄgon timme tidigare.

DiModas Àgare lackade ur, bestÀmde sig att stÀnga ner hela butiken.
Halva priset pÄ allt!
NÀr C kom till jobbet var det redan kö!
All tillgĂ€ngöug personal jobbade. De sĂ„lde pĂ„ lördagen för lika mycket som de brukar sĂ€lja pĂ„ en mĂ„nad. 
HÀmtade hem en helt galet trött C.
Vi Ă„kte till Felicia och Dennis.
Tv spel.
Papaya.
Mango.

Myste m katterna. Åt mat. Kollade tv.

C vaknade mitt i natten m kramp i vaderna.
Söndag.
Hon jobbade igen.
Jag fick besök av HÀxanSkurtant vilket var vÀlkommet.
HÀmtade upp de andra tre som blev tvÄ dÄ Dennis fick migrÀn.
Mot Mölnlycke och kalas.
Mormor Ellen kringlor.
Födelsedagsbarnet Maja. Hon fyller 10 pÄ tisdag!
Kevins guddotter.
Vi sjöng sÄ klart.
 Gullunge!
 Snillen spekulerar , de e bĂ„de smarta och roliga.
De tvÄ tillsammans e en ultimat kombo.

Paketet m bÄde sockervadd och recept pÄ slajm.

SlĂ€kten ❀❀


😂😂

En underbar helg till Ànda.
Älskar mina barn. SlĂ€kt. Mina vĂ€nner.
Utan dem vore jag inget.

❀❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback