Söndag

Zigge väckte mig 05:30. Han struntade i vintertid.
Ut på en promenad.
Sen fastnade jag i soffan m mobilen.
Frukost.
Tvätt klockan 08.
Fyllde maskinerna.
Fick sms.
Från Kevin.
Han får söka smittbärarpenning. Det får man nör man har Corona...
Det är hans grej.
Svininfluensa 2009.
Corona 2020.
Han mår bra. Haft feber i två dagar. Snuvig. Nu mest rastlös.
Felicia har inte Corona. Hennes test var negativt.
Pratat m Mia Meuller. Våra samtal e så härliga. Genuina.
Fina kusinMia.
Hänga tvätt. 
Vänta. 
Nu är den klar och ska bara ner i lådorna. 
Ätit lunch.
Lagat middag som nu står på spisen. Gosa till sig.
Kollat serie - Riviera. Säsong tre.
Nu kollar jag fotboll.
Älskar sport.
Gärna fotboll.
Helst 100 meter slätlöpning.
Kanske somnar jag här i soffan.
En bra söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback