Lördag


Dagen började m frukost i sängen. Och lite tv.
Så gott.
Så mysigt.
Promenad till Hjalmar där Nelita hämtade upp mig och Eva.
Mot Lindome och Lilla Spinneriet.
Jag tog en fantastisk mazarinkaka m plommon.
Och till det bubbel.
Och Grönbergs.


Pia har skapat magi. Igen.
Så mycket fint.

Glitter. Glamour. Och flärd.
Fick en pratstund m Pia.
En gpng för många år sen jobbade vi tillsammans på Glassen.
Lejonet och Björnen.
När Verner och Ulla fortfarande ägde det. Drev det. Gjorde all glass.
De lärde oss mycket om företagande.
Pia har Grönbergs.
Jessica har RagTime.


Utanför Grönbergs.
Jag lagade inte bara mat igår. Gjorde också en cheescake m dulce de leche och daim.
God men sååå mastig.
En sked sen var det stopp.

Cornelia hänger m Kickstjejerna ikväll.
Jag hänger i soffan.
Fotboll på tv = Jag e nöjd.
Spanska ligan.

Imorgon söndag är det tvätt klockan 8.
Sen är det inget annat på agendan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback