Helgen

Fredagskväll hemma.
Tv serie m Cornelia.
Lite mys.
Lördag blev mysig tsm m Marie. Seconhandbutiker.
Letade efter ett bord till henne. Tyvärr inget fynd men vi hade kul - avslutade m fika på café Zenit.
Middag m Cornelia sen åkte vi till Felicia & Dennis.


Mango

Papaya myser m Cornelia. 
Henne körde jag till stan. Hon skulle ut m kusin Hugo.
Jag åkte hem.
La mig tidigt. 
Väcktes kl 02 då de kom hem. Hugo sov här på soffan. 
Söndag.
Frukost.
Serie på Netflix. Gjorde inte många knop.
Pratade m Kevin.
Eva kom hit. Promenad i Hisingsparken. Prat som avslutades m kaffe.
Lyssnat på böcker.


Jag minns Norrmalstorgsdramat. Nyheterna på tv.
Detta är en av gisslans berättelse.
Stockholmssyndromet.
Vad är det? Finns det?
Läs den. Lyssna på den.

Den här - gjorde mig förbannad. Förvånad. Förundrad.
Rädd.
Hur, hur är det möjligt?!
Idag.
I Göteborg. 
Nutid.
Väl värd att läsa eller lyssna på.

Idag tisdag. Börjar sent.
Funderar på att jobba hemifrån tills det är dags att vara på plats i eftermiddag för jobb tsm m kollegan Pauline.

Önskar Dig en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en skön och avkopplande helg.
Kram 🥰

2020-10-20 @ 15:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback