Söndag

Tvättid kl 08. Jag är ändå vaken så det passar mig bra.
Frukost m Cornelia sen åkte hon till jobbet.
Jag åkte till Gunnebo.


Firade moster Maggan som fyllde år och morbror Greger på Farsdag.
Kusinerna.
Ture & Maja ,kusinbarn.


Morbrors bok.

Mosters bok.


Efter en härlig fika tog vi en promenad.
Vilken härlig höstdag!
Prat. 
Lyssna på Klas & Stefans kloka samtal.
Majas tjatter.
Höra morbror komma m kloka inspel.
Moster som fotar. Ture som pratar .
Maria som leker bokstavslekar m Maja.
Underbart.



Moster m födelsedagsblommor i handen.


Så tacksam över att Ni finns i mitt liv!
Alltid.

Stefan ,min kusin och gudson. Maja ,Kevins guddotter.
När jag kom hem tog Zigge & jag en drygt timslång promenad.
Han tassade på.
Just nu har han svårt att komma till ro.
Vankar runt här hemma. Vet inte vad han vill. Han äter, dricker och gör sina behov.


Här sover han gott. Kevin har stoppat om honom.
Jag fick hjälp m bilen. Pumpa däck.
Jo jag vet hur man gör men jag e rädd. Skräck att däcket ska typ...explodera.

Jag lagade middag. Såg Blåvitt ta 3 måste-poäng.
Skönt m seger.
Spagetti m köttfärssås där pastan fick koka i såsen.
Ger en mustighet.
Sen kollade jag mer fotboll.
Jag fick en present av mina barn.


Sååå fin. ❤🙏

En fantastisk söndag. 


Sååå coola ,morbror & moster.
Och kusin Klas.

Idag måndag, önskar Dig en fin vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback