5 år

Sen vi lyfte mot Thailand.
En resa som vi sparat till i 5 år!
Allt för att fira Evas 50årsdag.
Vi skulle lyfta på kvällen. Vi skulle hinna fira Viggo, Pias barnbarn och Manuel.
Men av detta blev det inget. Lufthansa strejkade!
På fredagen hade vi apt på jobbet och jag såg att någon ivrigt ringde mig men jag svarade inte förrän efter kl 16.
Då blev det fart på mig!
Maria (?) på Resia berättade om strejken. Hon hade bokat om oss till en tidigare flight cia Amsterdam för att vi skulle hinna till Frankfurt och vårt flyg till Bangkok.
Jag skulle meddela mina vänner att flyget ist gick typ 7 på morgonen!
Jag ringde dem. Och ringde dem. Inget svar.
Kom på att Pia skulle på aw så jag ringde hennes dotter Sandra som fick lämna luren till henne.
Till sist svarade Eva i Susannes mobil. De satt i bilen tillsammans.
Det blev fart på dem.
Jag hade inte ens packat!!
Jaja, allt löste sig och vi kom iväg.


Här är vi på Landvetter!
Förväntansfulla. Glada.
Med färgglada väskor.
Vi kom iväg om än m strul , biljetter som inte skrevs ut. 
I Frankfurt blev vi bjudna på de största GT jag nånsin sett.  Det var Carina Johanssons fd man Peter som stod för de.
Det blev en snackis ,inte ta emot drinkar av okända män 😂😂😂

Men den bild på resa som satt sig i minnet hos många är denna...


Underbar bild. Underbara minnen. Underbara vänner.

💝💝💝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback