Lördag

Vaknar tidigt. Pigg. Trots intag av bubbel igår 🙊
Rastade Zigge. Drack kaffe.
Frukost m Cornelia.
Messade Felicia och Kevin. Kollade hur deras dag såg ut.
Vi åkte till Felicia och Dennis. Kevin skrämde oss på parkeringen. Han vet hur lättskrämd jag är.
Upp till F & D.
Kartonger. Påsar. Gardiner.
Vi satte igång.
De skruvade, fixade gardiner. 
Jag drog till Ikea för att köpa vinglas som en viss K lyckats tappa i golvet.
På vägen dit,under tiden och ut till bilen hade jag bästa kusin Mia i lurarna. Hon var på Ica Maxi å handlade.
Vi umgicks verkligen på distans!
Tillbaka hos F&D.
Städade fågelburen. Körde delar av den i diskmaskinen.
Gardiner sattes upp liksom en tavla. Fix å fix.
Sen hade det bokats padel halv sju. Jag spela padel?!
Kartonger slängdes.



Torn av kartong.

C och jag åkte hem. Lagade mat och rastade Zigge.
Letade fram träningskläder och off vi for. Hämtade upp Felicia,Dennis och Oliver.
Kevin hämtade Niki i Mölndal.
Två bilar anslöt i Torslanda.
Vi värmde upp.









En härlig gäng. Manuel och jag äldst och Simon yngst.
Så kul vi hade.
Felicia,Cornelia,Simon och jag spelade ihop. Ibte efter reglerna men kul hade vi.
Svettiga blev vi. Skrattade gjorde vi.

Ungdomarna fortsatte m Fifa turnering hos Felicia och Dennis. 
Jag tog en stilla kväll hemma med hjärtat fyllt av glädje och en kropp som fått jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback