Dagarna går


Handlade på Molins.
Bröd.
Jag älskar bröd. Nybakat. Varmt. Smöret som smälter. 

Dukade fram.
Vacler tallrik. Frukt.
Frukost m Cornelia.


Någon vill smaka.
Hade tänkt jobba hemma men det går inte. Att sitta vid köksbordet m datorn e oergonomiskt.
Jag får ont.
Plockar ihop mig. Gör en sallad till lunch.
Åker till tc.
Jobbar på.
Statistisken dödar mig. Sjukt tråkigt men mönstret jag ser är spännande.
Det blir bra material, grund, för fortsatt arbete.
Ett uppdrag. Live. Med ny kollega. Skoj.
Bra samtal efter uppdraget. Lärorikt.
På vägen hem ringer mobilen. 
Promenad m prat.
Hämta en byrå för Camilla L.
Hem.
Laga mat.
Stekt palt m bregott och lingon. 😋

Cornelia har klpt en infravärmare till balkongen. Vi sätter på den.
Kryper upp.
Varsitt glas. Chips.
Och Zigge.



Balkongskyddet skapar mönster.


När vi gick in låg han kvar. Under filten.
Idag fredag.
Snart helg.
Skönt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback