Söndag


Rester från igår och dagens kaffe.
Igår jobbade jag fr 13-20 och efter uppdraget var vi en gäng tolkar som tog oss ett glas eller kanske två..
Mysigt.
Innan jobbet hade jag bakat för idag är det kalas.
Bondkakor som blev yttepytte små.
Chokladbollar.
Kolasnittar.
Felicia bakade sen kladdkakemuffins och Silviakaka.
Bullar kommer finnas bakade av Maria T.
Jag hann mycket på någon timme.
Idag fick jag sovmorgon då Zigge inte e hemma.
Ska snart baka en kaka till.
Sen kommer Felicia och vi ska fixa lite i lokalen vi ska vara i.
Några gäster e sjuka. Sjuka barn. 
Vi blir en liten men naggande go gäng som firar Felicia.
Cornelia jobbar.
Utanför hör jag regnet - tunga droppar slår mot balkongen .
Jag är så less på regn. Och alla dessa nyanser av grått.
Måtte våren komma snart. 

Ha en fin söndag! 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback