Söndag

Efter frukost m C hörde Kevin av sig.  Han hämtade upp mig och vi åkte till Orienthuset.
Att handla e inte hans starkaste gren, han bara gillar inte att strosa i butiker men 
Här trivdes han! Och handlade. Från början ville han ha en korg att bära i handen men det fanns bara sådana man drar.
Efter en stund fick han hämta en korg till. 
Wow - så mycket spännande mat det finns. 
Arabiskt gummi på kryddhyllan! Vad har man det till?
Ut m allt i bilen och hem till honom.
Alla påsar som skulle in. Packas upp.
Jag hade handlat lite jag också.
Han har det så fint hemma. Så han.
Så Kevin ❤
Han kan.
Han körde hem mig. Jag fixade lite. 
C kom hem. 
Middag.
Klockan halv nio ringde beredskapsmobilen!
Gaaah det blev en story..
Distanstolkning.
Från vardagsrummet...hela natten...
Nä den lägger jag till handlingarna. 

Måndag. Jobb.
Inga uppdrag.
Gick hem kl 14 då jag inte sovit i natt..

Hem. Slämgde skräp. Rastade Zigge. Fixade lite i bilen.
Den ska besiktas imorgon,allra sista dagen för det.
🙊
På väg in hände detta - grannkatten smet in!
Vad göra?

Där satt den!
In å leta fram...
En kattleksak som C köpt som present till Beas katt som aldrig fick den.
Lekte m katten som för övrigt e såå söt.

Den gillade iallafall att leka och hipps vips..
Var katten på utsidan!
På vägen hem fixade jag denna - kortinspektion. Det är ett kvitto på mitt årskort. Det börjar gälla imorgon.

Jag har lagat middag.
Städat undan lite.
C har satt upp nya gardiner i sovrummet.
Påskpyntat hade hon också gjort. 
Så fint.
Nu ligger vi i varsin ände av soffan.
Njuter av tystnaden. Lugnet.

Kram på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback