Cornelia 22 år! ❤

Jag tassade upp tidigt. Slog in paket. Gjorde frukost.
Välte vattenglaset och fick börja om men till sist var jag klar.
Med bricka i händerna och någon form av sång väckte jag födelsedagsbarnet.

Tända ljus.


Zigge var så klart med ända upp i sängen!
Jag gick till bageriet.
Köpte frallor för Kevin skulle joina oss på frukost nummer 2.
Doften av nybakt.

Cornelia blev överraskad och glad när han kom.
Njöt av mat & prat.
Han blev kvar när C åkte till jobbet.
Tv.
Städning.
Tvätt.
Felicia kom
Det blev lunch tillsammans.


Fick sms - hämtade två paket. Ett till Cornelia och ett till mig.

En konformad locktång.

Den nya väggen. Sååå fin. Omplanterade blommor.
Kökspallen har fått ny plats.

När C kom hem från jobbet hade hon detta m sig. Hon hade fått det av sin kollega Elin!
Felicia var här och firade henne. Dennis kom en kort sväng. 
Sen blev det tv å mys!
Denna fanns i mitt paket.



En ny kakbok.

En fin dag som innehöll allt.
❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback