Onsdagen

Var välfylld. Tre uppdrag. Tog en promenad tillbaks till tc från det ena.
Lunch.
Sen gick jag hit.



Hämtade upp min älskade tunika som jag köpte gos Asima för hundra år sen.
Jag råkade fastna i något och ratsch var där en reva.
Jag har försökt att laga den själv men nej, det blir inte bra.
Lämnade den här.
En vecka och 150 kr senare kan jag använda den igen.
Kevins kostymbyxor har jag också lämnat in här.
Duktig skräddare. Trevligt bemötande.
Kan varmt rekommendera dem.

Skrivuppdrag. Skönt att känna flyt.
En kopp kaffe m Marie på tc. 
Hem.
Satt på balkongen m Zigge. Pratade m Camilla i Trollhättan.

Hämtade Cornelia.
Middag- högrevsburgare m karamelliserad rödlök.
Pommes.
Blåvittmatch på DPlay.
Sen såg vi Milan - Parma.
Sen tränade C och jag.
Kul. Svettigt.
Rastade Zigge.
Sen blev det sängen.
Idag blir det till att åka buss. Med bok i lurarna.

Kram på Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback