Lagom till Kevin började

Kom sms:et som meddelade att hans säng var klar att hämtas!
Jag kompade ut efter att ha kollat om det fanns ett släp på MIO att låna. 
Det fanns det.
Hem för att rasta Zigge och hämta bilen. Förbi Kevins lägenhet för att hämta hans pass.
Ut till Bäckebol.
Hmm koppla släp? Jag?
Backa m släp? Jag?
Fick hjälp med det och att lasta.
Mot lägenheten, där Dennis mötte upp mig. Ge en hjälpande hand.
Vi bar in alla 6 delarna.
Tillbaks m släpet och mot lägenheten. Igen.
På 30 minuter hade vi monterat den och bäddat den m krispiga lakan i grått.
Det blev sååå fint!


Här kommer han sova som den prins han är!

Den nakna glödlampan ser ut sim en s***p! Han vill ha en fjäderlampa. Det får vi införskaffa en.
Jag körde Dennis till Hisingsakuten för att göra Felicia sällskap.
Hon har haft ont i nedre delen av buken ett tag och nu gör det ONT!
Tillbaka till Kevins lägenhet. HäxanSkurtant dök upp. For runt som en jehu ,blev rent å snyggt. 
I ugnen hade jag stoppat in kycklinglårfileer på låg värme. Doftar gott.
Lämnade lägenheten .
Hem, rasta Zigge. Cornelia e sjuk så hon låg i sängen. 
Medans jag var ute m prinszigge så fixade hon mat.
Mexicanasoppa m gott bröd till.
Kevin ringde - så nyfiken på om jag "bara" hade hämtat sängen eller om jag också monterat den.
Han blev så glad när jag skickade bilderna till honom.
Sen ringde Felicia - mot akuten på SU. Remiss.
Nu sitter vi här å väntar.
OM det tar mpnga timmar kommer Kevin å löser av mig så jag får åka hem å sova.

Denna tighta kvartett . Vi finns för varandra. Hela tiden. Stort som smått.
Älskade barn.
Och fina Dennis som också finns .

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback