Helg

Strosade hemåt i fredags.
Åt m Cornelia i stan då hon hade sen rast. Köpte godis på 4Gott.
Lite handling hemma på Tempo.
Rastade Zigge.
Felicia kom. Tjejkväll. Mysigt.
Lördag, rastade Zigge och gick till Molins å köpte frallor.
Frukost m C innan hon åkte till jobbet.
Mot klädkällaren för att handla present till Dorian.
Nathan hade önskat en cykel vilken många bidrog till.


Gullisen Dorian.
Fick skjuts av Felicia och Dennis till Klareberg. Jag har lånat ut min bil till Johan och Eva.
Han börjar på polishögskolan på måndag i Borås.
Kevin hoppade också av. Han skulle till Malin. Fd kollega fr Volvotiden.
Rosa express. Bytte på Hjalmar. Handlade mat på Willys.
Lagade mat.
Cornelia kom hem, åt snabbt och sen var hon iväg. Träffa fd kollegor fr Kicks. Jag promenerade m henne till Kvillebäcken, tog sen bussen hem.
Tv.
Godis.
Chips.
Cornelia kom hem samtidigt som jag gick till sängs.
Söndag.
Frukost. Cornelia mot jobbet på DiModa.
Jag har kollat skidor. Skidskytte. Fotboll och Hamilton.
Borstat Zigge. Rastat Zigge. 
Nu förbereder jag middag.
När den är äten blir det troligen mer tv.
Snart har jag fyrkantiga ögon men jag e utvilad.
Dammsugit har jag faktiskt gjort.

Hoppas din helg var bra. Vilsam. Tid för återhämtning.
Jag har en spännande vecka framför mig.
Två dagar jobb och sen flyger jag till...
Det berättar jag sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback