Fredag

Himla skönt att bara jobba två dagar. Uppdrag. Städat bland mina saker på jobbet. Brukar göra det vid jul och på sommaren. 
Efter 28 år har jag en del "hyff,bra att ha saker/papper" . En del minnen från uppdrag utomlands. Avhandlingar jag har tolkat.
Slutade halv tre. Handlade bröd på DaMatteo. Mat på Lidl.
Blanda och ge.
Hem.
Kopplade Zigge- promenad.
Pantade flaskor.
Hämtade paket på Preem, tyvärr får jag skicka tillbaks mitt.
Städade kylen. Packade in varor.
Plockade undan, slängde sopor. 
Tömde diskmaskinen, fyllde på den.
Tände ljus, överallt. Älskar levande ljus.
Sen la jag mig i soffan.

Somnade.

Felicia Och Dennis kom.


Den här bilden snodde jag från dem , en la ut den på instagram den andre skickade den till mig på nyårsafton m fin hälsning.
Lagade mat.
Middag m prat.
Cornelia jobbade. 
Dennis drog till kompis för spelkväll, Felicia tog en promenad hem m kompis i lurarna.
C kom hem. Hon kollade på tv i sovrummet. Bondi rescue - strandvakterna på den kända stranden i Australien.
Jag halvsov när nyckeln sattes i dörren! Felicia klev in - hennes dörrnycklar låg i bilen som Dennis tog!
Jaja sånt som händer.

Idag lördag. Kaffe i koppen. Zigge e rastad. C sover.
Jag är hungrig - men vill vänta på Cornelia. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback