Bilder fr Lissabon

Vega presenterar det svenska teamet.

Barnen fick va med ❤

Gabriella.


Och hennes underbara familj.

Deltagare fr Portugal.
Av mannen i rosa tröja fick jag en bok om dövhistoria i portugal.
 Patricia e döv. Amilcar tecknar internationellt till Hasan fr Turkiet.

Tolkar.


Vi äter god mat.
I gott sällskap.

Gabriella och Gökhman.

Konstiga chokladkakor...

Böcker har jag så klart m mig. Och min anteckningsbok - den som en dag kanske blir till en riktig bok.

Lissabon by night. Vid slottet.


Menyn på Zambeze - sååå god mat.


Förrätt.

Varmrätt 

Efterrätt.


Konstiga öl såg vi


Vega har fotat oss.

Lissabon by night.
Helt magiskt vackert - alltså utsikten e vacker!

På restaurangen.
Så himmelskt god mat.

Nu lördag. Idag ska jag turista.
Igår var Gabriella och jag på Primark efter mötet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Båda du och utsikten är vackra. Kram Camilla

Svar: Tack
Elisabeth T

2020-01-27 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback