Utmaning

Farbror Manuel utmanade sin son Hugo och brorson Kevin. På 5 km löpning.
Killarna antog utmaningen.
Igår sprang de.
Kevin och jag (?!?) sprang tillsammans för mååånga år sen. Numera tränar han på gym.
Jag sa att han får springa på jävlaranamma och pannben.
Hugo tränar också på gym.
Manuel ,hmm tränar gör han men vad vet jag inte.

Manuel hade en plan, starta i högt tempo för att ungtupparna skulle klappa igenom.
Men de hakade på.
I den sista backen klev Kevin på. Det fick typ bära eller brista. Han fick ett tjugotal meter.
Han m rap i lurarna.
Manuel manade på Hugo, taggade honom. Hugo ökade farten. Kom ikapp Kevin men klappade sen på rakan fullständigt ihop.
Han ville mest kräkas där å då.
Kevin insåg att han ledde och på den kicken sprang han i mål.
Och vann.
En stund senare kom farbror Manuel.
Hugo typ bröt.


Tre glada killar. Far/ farbror, son & brorson ,kusiner.
💪🏃🏾‍♂️🏆👏

4.89 km på 24 minuter. Ett jäkla tempo.
Sjuuukt trött Kevin ringde mig när han på stumma ben stapplade hem.
Sååå nöjd. Glad. Tacksam att han inte varit " tvungen" att lägga krokben på farbror bara för att klå honom.

De hade kul. De hänger. Utmanar varandra. Har kul.

❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback