Gårdagen

Möte hela dagen via teams.
Pia och Eva kom hit.
Tur det för som vår teknik strulade. Efter wn lååång stund hade vi alla tre kommit in i mötet.
Fråga inte hur!
Förmiddagen var seg. Riktigt seg.
Lunch - från sushi gården på torget.
Kaffe m kakor Pia hade bakat. 
Forum.
Linda D och Malin - de ka  ordna å fixa .
Linda tände ljus i bästa Julaftonsandan.
Tomteluvor.
Quiz - chefen skulle svara.
Vi hade skickat in något om oss själva. Hon skulle på den alt en ledtråd till gissa vem det stämde in på.
Vad jag hade skickat in?
Att jag har jägarexamen. 
Vi tävlade här i soffan.
En del var lätta några sjukt svåra.
En del helt okänt för mig. En del förvånade mig.
 Kahoot quis om julen m Lisa och Linus.
Film och Tv tips av Micke.
Lotta och Marie tolkade resp läste Tomten av Viktor Rydberg. 

Tror detta var den finaste, roligaste bästa julavslutningen ever på alla mina år påntolkcentralen.

🌲🎅🤶🧑‍🎄❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback