Fredag

Var jag ledig. Så skönt. En riktigt kort vecka då den bara innehöll tre arbetsdagar.


Här vaknade jag i måndags. Varbergs stadshotell Asia spa.
Tack Eva för att jag fick följa med dig . Njuta av ett underbart dygn.
Spa.
Mat.
Bubbel.
Prat.
Och sömn.
🙏

Jag tog det soft i fredags. Ni vet vardagsbestyr.
Slog in alla mina julklappar. Älskar att köpa klappar. Ge.
Se glädjen hos den som får.
Liten som stor.
Nöjd la jag dem under palmen.
Somnade en stund på soffan sen rastade jag Zigge. 
Fixade mig lite och tog sen bussen till Vega & David.
Och Natalie 💕
Det vankades middag. Shabat shalom.
Att sitta å mysa m Natalie i famnen. Prata. Känna doften från köket där David huserar.
Ett glas vin. Eller två.


Vilken ära! 
Vega och David frågade om jag vill vara gudmor till Natalie.
Jag svarade m ögonen fyllda av tårar JA!
💕🙏💕
Fick det fina fotot med mig hem.

Lördag, åkte tillsammans m Cornelia till stan. Vi skulle båda jobba.
Lite teknikstrul men vi löste det, Linda D och jag.
Ibland när jag jobbar lyssnar jag mer aktivt. Igår var det ett sådant uppdrag.
Jag hör vad som sägs.
Kloka ord.
Klappar mig på axeln - Elisabeth du är en bra mamma. Du har gjort allt du kan och det har gett tre fantastiska barn. 
Köpte en liten popcornmaskin på vägen hem.
Rastade Zigge innan jag tog bilen till Kevin.
Jag tog m fika. Satt å pratade och mumsade lussebullar innan vi slog in hans julklappar.
Det var en hel del.
Mysigt att göra tillsammans.
Sen for vi till Blomsterlandet för att köpa lite nya blommor. 
Medans han planterade om de nya så fixade jag fönstren.
Stjärnan kom upp liksom stakarna.
Vi har så kul när vi gör saker tillsammans. Blandar och ger ,samtal högt som lågt. Allvar. Trams. 
Lycka att jag får hänga m honom i hans hem. ❤
Hämtade Cornelia. Hem för att laga mat.
Sen körde Zigge och jag henne till Felicia och Dennis. 
Syskonkväll, Kevin var också där.
Jag såg SåMycketBättre.
La mig ganska tidigt.
Idag söndag, väcktes av Zigge 05:20!!
Somnade om på soffan.
Vaknade av att Cornelia dukade fram frukost och tände ljusen.
Andra advent.
Jag ska promenera vid 11 m familjen Ranstam Lega.
Senare idag ska det bakas hos Felicia och Dennis. 
Lussebullar och pepparkakor.
Hon ska laga middag.
Cornelia blir hämtad efter jobbet för att vara med.
Kevin är också med.
Blir en fin söndag.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback